Соціальна акція до двадцятиріччя компанії

 
Соціальна акція до двадцятиріччя компанії
До двадцятиріччя створення компанії «Агромарс» один із найбільших виробників курятини країни разом із міжнародною торговельною мережею Billa продовжує соціальну акцію для всіх українців!

Згідно умов акції, споживачі можуть придбати передню частину тушки (грудку) до 60 грн за кілограм та крила курячи до 38 грн за кілограм. Акційні пропозиції – це м’ясо високого ґатунку за найбільш демократичною ціною.
З часів створення агрохолдингу «Агромарс» засновники мали своєю метою, щоб кожен українець міг мати вдосталь м’яса на обідньому столі. Тому дана акція є органічним продовженням цієї філософії – якісні продукти за доступною ціною.
Представники компанії наголошують, що соціальна акція – грудки до 60 грн та крила до 38 грн – не є одноразовою. «Агромарс» і надалі буде шукати можливості надавати споживачеві якісні продукти за доступними цінами.

Акція проводиться протягом жовтня в торговельній мережі Billa.